Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

HUNGRIG!

Av viktbesattamamman - 6 oktober 2011 10:02

Så satte det igång då antar jag, inne på tredje dagen men shake/soppa och redanen timma efter dagens första shake så vart jag hungrig. Hittintills har det gått bra, men nu... HUNGRIG SOM FÅ

Bestämt mig för att ta en soppa istället för shake till lunch - är ju varmt och man äter med bestick, så då kanske man kan lura kroppen lite.


Men -1.6kg på vågen sporrar en att fortsätta.

Nu ge minstingen lunch

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av viktbesattamamman - 5 oktober 2011 08:38

Soppan som jag åt till middag igår smakade ju, efter en dag med shakes, som mat lagad åt en kung! Oh, Det var gott.   Shake till frukost och nu snart dags för nummer två.   Händer idag? Ska på tv-inspelning i frihamnen med väninna från komvux...

Av viktbesattamamman - 4 oktober 2011 10:30

Sitter vid köksbordet med dagens (läs: min någonsin) andra nutrilettshake och skall försöka plugga när jag istället bestämmer mig för att skriva mitt allra första blogginlägg.   Startvikt: (springer till vågen) 71.1 kg (Längd: 159 cm) Mått: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards